تک شکوفه درخت زندگی
تک شکوفه درخت زندگی

اینجا غم راه نداره


قلم

دفتری بود که گاهی من و تو
می نوشتیم در آن
از غم و شادی و رویاهامان
از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم
من نوشتم از تو:
که اگر با تو قرارم باشد
تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد
که اگر دل به دلم بسپاری
و اگر همسفر من گردی
من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال
تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا!!!
تو نوشتی از من:
من که تنها بودم با تو شاعر گشتم
با تو گریه کردم
با تو خندیدم و رفتم تا عشق
نازنیم ای یار
من نوشتم هر بار
با تو خوشبخترین انسانم…
ولی افسوس
مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده است و نه من!!!

jbaymzn47yho1y1yyw متن هاي كوتاه و زيباي عاشقانه همراه با عكسهايي رمانتيك



دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:,

|
 


و شکوفه آغاز به بار نشستن میوه است باشد که شکوفه زندگیمان را به گونه ای به بار بنشانیم که به میوه ای درخورمان ختم شود.


 

ali nasr
نرگس جون

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تک شکوفه درخت زندگی و آدرس ali21.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

 

نقل مكان
من و تنهايي
هيچستان
حال و روز من
خودم هستم
دير نيست
تنهايي
انار
رفتن
دل شکسته
رفیق
سربازی
شهدا
قلم
یکی بود یکی نبود
نقاب
دوستی
بعد مرگ
کلاغ
رفاقت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 24962
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 53
تعداد آنلاین : 1



کد ساعت فلش


 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

فال حافظ



فروشگاه ساعت مچی دریافت همین آهنگ